Blog

12 typických chyb webdesignérů


12 typických chyb webdesignérů

Chybama se člověk učí. To je pravda pravdoucí. “Nebát se chyb” – to je jedna ze 3 věcí, které jsem pochopil na své cestě webdesignéra a o kterých jsem psal v předchozím článku. Když se totiž budete bránit chybě, máte už pak jen dvě možnosti…

Mrkněte na celý článek

Školu webdesignu jsem založil tak trochu pro sebe


Školu webdesignu jsem založil tak trochu pro sebe

Vlastně ano, Školu webdesignu jsem založil pro sebe – sebe před 10 lety. To jsem o webdesignu moc nevěděl. A to si ještě fandím. Nevěděl jsem nic. Ale rozvoj internetu zažíval obrovské zrychlení. V metafoře – z nuly na sto asi za vteřinu. Weby byly lákadlem pro všechny, kdo jen trochu uměl ve photoshopu nebo základy HTML v poznámkovém bloku.

Mrkněte na celý článek

Poznáte Colu od Pepsi? Nebo od Kofoly? Nebo od…?


Poznáte Colu od Pepsi? Nebo od Kofoly? Nebo od...?

Naše smysly, zrak, sluch, čich, hmat, chuť, jsou jednoduše přijímače, které mohou za to, že vnímáme okolí a okolní podněty. Naše smysly mohou za to, že mozek přijímá signály z vnějšku a následně vysílá do našeho těla další signály, kterým říkáme pocity či emoce. Pokud tedy v propagaci pracujeme s emocemi, protože víme, že “emoce prodávají”, je jasné, že je nutné se zaměřit na lidské smysly.

Mrkněte na celý článek

Prezidentské kampaně: Budování důvěry VS Tlaková reklama


Prezidentské kampaně: Budování důvěry VS Tlaková reklama

Komunikace prezidentských kandidátů je rozhodně zajímavá podívaná. Je úžasné, že se konečně objevilo více komunikačních přístupů, než jen tradiční obklopení voličů billboardy ze všech stran. Tyto komunikační přístupy vidím v zásadě dva…

Mrkněte na celý článek

“Tohle logo se mi líbí, tady nakoupím…”


“Tohle logo se mi líbí, tady nakoupím.” … Kéž by!

Kéž by to bylo tak jednoduché. Představte si, kolik bychom ušetřili času a peněz na nejrůznější formy a podoby propagace. Mohli bychom komunikovat jen logem. Leč tomu tak není. Navíc, už jste někdy viděli zákazníka (který není z branže), jak se rozplývá nad logem a říká si: “To je krásné logo, hotové umělecké dílo. To se mi líbí. Hned si půjdu koupit něco s tímhle logem…“?

Mrkněte na celý článek